آشنایی با بج سینه شرکت اپل
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بج سینه اپل

اپل به عنوان یک شرکت فناوری آمریکایی چند ملیتی شناخته شده است. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم افزار رایانه و ارائه دهنده خدمات آن لاین فعالیت می کند. اپل معمولا" به تولید سخت افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح نظیر آی پد، آی مک، مک بوک، آیفون، اپل واچ، اپل تی وی و آی پاد معروف است، همچنین این شرکت در زمینه تولید نرم افزار نظیر آی تیونز، آی لایف، آی ورک و سیستم عامل نیز فعالیت می نماید.

محصولات این شرکت به طور گسترده در بازار ایران به فروش می‌رود. کارمندان مراکز پخش و نمایندگی‌های شرکت اپل در ایران با بج خاص این شرکت پوشش ویژه خود را دارندبج فلزی اپل با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا مات و براق به شیوه اسید کاری توسط گروه تولیدی بج نشانه ساز تولید شده است.

امروزه بج سینه به عنوان یک ابزار مهم برندینگ در جهان مطرح است. شرکت و سازمان‌ها برای شرکت در مراسمات رسمی خود از بج سینه‌ای که هویت آنها را بیان می‌کند، استفاده می‌کنند. بج سینه مانند هر کالای رایج دیگری انواع گوناگون و متنوعی دارد.‌
این تنوع بر اساس موارد مختلفی ایجاد می‌شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث ایجاد دسته‌بندی در انواع بج سینه می‌شود، ماده اولیه آن است.یکی از مهم‌ترین انواع بج سینه (بر اساس جنس) بج فلزی می‌باشد. بج فلزی به چهار خانواده مهم تقسیم می‌شود.

  • بج برنجی ۲- بج آلومینیومی ۳- بج استیل ۴- بج سربی

بج سینه به خاطر ساختار ظاهری خود در نگاه اول توجه مخاطب را جلب می‌کند.  استفاده از بج در البسه نیروی انسانی و کارکنان مجموعه احساس تعلق به برند را در آنها افزایش می‌دهد. نشان سینه در جلسات رسمی به پوشش طرفین مذاکره رسمیت و اعتبار بصری خاصی می‌بخشد. داشتن یک نشان ظریف جواهرگونه و زینتی که به زیبایی طراحی شده است ارزش خاصی به خود شخص و آن برند می‌دهد. علاوه بر این مخاطب نیز با مشاهده آن احساس اعتماد بیشتری به آن فرد و برند خواهد کرد.

از مزایای دیگربج فلزی، یکسان سازی البسه کارکنان یک مجموعه است. شرکت‌ها، مجموعه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ با سفارش و ساخت نشان سینه‌ای منحصربه فرد، خاص بودن مجموعه خود را برای مخاطبان و مشتریان خود نمایان می‌سازند.





:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: